tisdag

Haha, inte trodde ni väl att jag redan försvunnit?
Nej då. Idag har jag bara legat ute på vår uteplats och stekt i solen, och då menar jag bokstavligen talat stekt! De va väl ca 30(0!) grader ute, helt underbart. Förr var jag inte lika big fan av sommaren, men i år har det verkligen varit helt underbart med sommar. Krävdes verkligen en hård vinter för att få mig att ändra mig, hihi.

Tänkte i alla fall bjussa på ett par av mina bilder. Var ute och fotade vid Skärsjön igår med min vän Natalie Greppi (olamplig.blogg.se, kolla in hennes blogg!) och det blev riktigt fina bilder. Är dock inte klara med dem ännu men de dyker upp så småningom.

Tillsvidare får ni se några natur bilder! (klicka på dem för att se dem i lite större format)


   

   

© Sanna Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0