tränatränatränatränatränatränatränaträna

Imorgon kommer dagen jag har väntat på ett tag, det är dags att börja träna igen! Det lustiga är att egentligen kunde jag ju ha börjar redan igår, men nu har ja världens grymmaste schema framför mig! Har kollat runt på lite olika sidor om träning & kost, så har allt planerat i mitt huvud, precis hur jag ska äta, träna osv. Så jag är taggad till tusen! Men nu låter allt väldigt knas kanske, men ja ska inte gå på någon slags strikt diet eller så. Bara bli mer hälsosam! :)

Och idag har jag varit och kikat på min efterlängtade kamera! Har spanat in en fin en och i skrivande stund är det bara lite pengar som fattas. Men helst så skulle jag velat ha köpt den redan idag men väntar man på något så väntar man på något gott så väntar man aldrig för länge. Så vi får väl se hur mitt tålamod kommer att vara om några dar :D (ett plus blir det för bloggen med när jag får kamera, för då kommer det att dyka upp en massa bilder!)

Nej, nu ska jag fortsätta att slösa kvällen på att göra ingenting, ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Tack så mycket för gratulationen:D



Lycka till med träningen!

godnatt

2010-01-05 @ 01:34:34
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Siri

vilken kamera ska du köpa? :D

2010-01-05 @ 15:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0