Torsdag - f*******ck

jag skrev ett trevligt litet inlägg och så på något DUKTIGT J*VLA HÖGER RADERADE JAG DET. Så jag gör ett nytt försök nu fast en kortare variant... okej, här kommer det..

HEJ !
Idag började skolan, tråkigt. Bara en lektion, foto, jätteroligt :D när ja kom hem hade jag ingen nyckel, tumme neråt, moster kom och låste upp, tumme upp!

Ja, det var i stort sett allt som hänt, i väldigt stora drag då ^^ Har vart på kungs också och hittat lite saker jag önskar mig i födelsedagspresent! Här kommer en liten lista för den som undrar, hehe.

1. Cristina Auider / Ed Hardy Parfym, Love and Luck
2. Hörlurar, Koss Porta Pro
3. PENGAR TILL KAMERA! + lite presentkort till affärer
4. Accessoarer, armband och ringar
5. Nagellack

Detta är vad jag önskar mig, inget mer. Men en sak är säker, jag längtar faktiskt! 28 dagar kvar nu :D Och första 18 festen blir nästa helg också, Mia fyller år nu på Onsdag, då blir party! Funderar också på att ha en liten fest, hade varit sjukt kul faktiskt. Kanske kan ha det till sommaren? En försenad 18 årsfest då lite fler kan komma, låter ju fan super :D Men ska tänka lite på det :)

Blir ev. inget bloggande i morgon för då kommer Emil hit! Tror att vi ska kela och kolla på film, mysigt! Men jag återkommer, hejdå!




Bjuder på en bild från i sommras också. Ska bättra mig på att lägga upp bilder här, lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0