Söndag - byebye

Har ni inte också tänkt på det någon gång, att tiden går fortare än vad man anar? Jag kan tycka att saker som egentligen hände för snart 4 årsedan känns som igår ibland. För enligt mig, så började jag "leva" år 2006, första pojkvännen, fick lite mer frihet av föräldrarna, osvosv, ja det var mycket som hände den sommaren. Och jag är en sån person som kanske lever lite för mycket i gårdagen än vad jag egentligen borde. Men visst har väl alla kännt så någon gång? Att gårdagen fortfarande ligger och släpar en i hälarna. Kom bara att tänka på detta nyss. Men läste ett horoskop på Facebook som stämde galet bra överrens med mitt liv! Och där stod det att jag skulle leva mer i nuet & framtiden än i det som en gång redan har varit. Låter väldigt bra så det är de jag ska försöka göra också.

Idag är det slapp söndag. Har lite småpill ja tänkte göra hemma, städa rummet, måla lite kanske. Funderar på att gå ut och ta en lång promenad i kylan sen, så jag får lite frisk luft och komma lite i rörelse. Sedan ska jag tona mitt hår en sista gång innan jag drar iväg till solen :D


en skumm bild jag komponerade ihop för någon månad sedan. Den är inte riktigt klar på denna bilden men slutresultatet blev lite mer färgglatt och spännande! Ska göra om den på en målarduk och hänga upp på väggen tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0