sanna - the comeback, haha!

Då var min comeback på gymmet gjord! Kalas roligt var det att börja igen :D

Det är lite snöstorm här hemma och jag ska snart åka ner till Natalie och fira hennes födelsedag (som var den 26 dec, haha!) Ska bli lite  skojsigt då de var ett tagsedan ja träffade tjejorna! Och i morgon blir det en fika på stan med emil förhoppningsvis, sen blir det bio med brudarna ifrån klassen :D

Sen fick jag frågan ifrån SIRI om vilken kamera ja ska köpa! :D Allra helst vill jag ha en Nikon D300, men den kostar ca 15.000 så det blev att tänka om lite. Efter mycket velande så var planen att köpa en Nikon D80, men den hade utgått för ca 1 årsedan. Då föll mina tankar på Nikon D90 istället. Men så igår pratade jag med en expedit som rekommenderade att jag skulle köpa en Nikon D5000! Hon sa att detta var otroligt bra kamera, och att man fick ett bra objektiv med direkt (18-105mm). Guldfisk minne som jag har så kommer jag inte ihåg allt hon sa om den, men jag minns att jag blev VÄLDIGT lockad :D

nej ut i snöovädret nu, ses :D

Kommentarer
Postat av: natta

hej :D

2010-01-05 @ 21:28:23
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0