Måndag - födelsedagsfirande

Idag fyller min kusin år, grattis till henne! Själv så ska jag snart åka land & rike idag för att fixa lite legg, kika på kamera & har man tur så kanske jag får fönstershoppa lite. Hatar att vara fattig. Jag ska fan i mig plugga mega dunder mycket nu & få grymgrymma betyg så att jag får ett awesome jobb & kan köpa hela världen för min lön! Visst låter det bra? :D

Men de planerna får vänta, först så måsta min chef börja svara på mina samtal, annars blir det ju lite svårt. Man måste ju börja någonstans & just nu står det bara stilla. Dumma chef :(

Återkommer senare då jag KANSKE (!!!) om ja har riktigt jäkla tur har med mig en liten baby hem, eller vid sitt rätta namn KAMERA !! :DDD

Kommentarer
Postat av: Siri

Det tycker jag låter som en GRYM plan

2010-01-05 @ 15:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0