Lördag

Godmorgon vinterland, haha. Här skiner solen och snön glittrar, rätt fint ute faktiskt! Jag är uppe medans Emil fortfarande ligger och sover, ska snart väcka honom med frukost på sängen tänkte jag, thihi!

Igår så var det skola, och jag känner det nu att jag verkligen inte har någon som helst lust att gå till skolan nu. Har tappat all fokus! Men ska försöka få lite ändring på de. Jag ska fan ha grymma betyg när den här terminen är slut :D
Slutade tidigare, vilket var jätteskönt. Så gick jag & älsk till willys och köpte lite gott, sen fick vi skjuts hem. Sedan ägnade vi kvällen till att titta på 4 st Johan Falk filmer. Hahah, vi är helt insnöade i de filmerna. De utspelar ju sig i gbg med så då blir det lite roligare att titta.

Dagens planer vet jag inte riktigt. Tar en sak i taget & det första som händer är väl frukost. Sen får vi se hur dagen blir. Förmodligen blir jag kanske hemma, måste vända tillbaka mitt dygn för så trött som ja var i skolan igår har jag ingen lust att vara igen, haha!

Ha de guld!


jag & bby i höstas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0