Liten update.

Hallå eller. Skönt med fredag eller? Jag sitter i skola nu & har håltimma, nästa lektion är gympa, så jag slutar inte förrens kl 4, segt. Men de ska bli lite skoj med gympa i alla fall :) Men annars har de inte hänt så mycket mera, och kommer väl inte göra det heller, haha. Ikväll vet jag i alla fall att jag och bby ska ha myskväll, och att vi i morgon ska åka till en 18årsfest, så det blir en kalas helg hopas jag. Men nu ska jag kila!

Här bjuder jag på ett par bilder från illustrationarbetet vi gjorde i fotokursen. Detta är ju bara nybörjar bilder så har itne riktigt hunnit "bemästra" det ännu. Men det kommer väl!

 

P.s, 20 dagar kvar tills min 18 årsdag nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0