Insnöad

Precis, jag är insnöad! Eller VAR i alla fall. Sov hos Natalie inatt så blev hämtad lite senare idag än tänkt pgr av att de där hemma var insnöade. Vi var ute en liten stund idag och BRR va det var kallt! Fryser fortfarande, haha. Vi har i alla fall 30 cm med snö här hemma, hur har alla andra det? lika mycket? lite?

Idag händer det inte mycket mer, ska nog sätta mig & måla en stund, måste få ur mig lite kreativitet. Sen så börjar skolan i morgon så får komma på något sätt att bli trött på.


Kommentarer
Postat av: Siri

Åh jag vill också bli insnöad :D haha, här har vi lite snö som blåser omkring på isen bara, jättemesigt ju. Men var ute härom dan och åkte pulka på isen, jeevlar vad man åker, haha xd

Jag känner att jag typ kommenterar varenda inlägg..

2010-01-06 @ 16:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0