hundkvinnan

Jag måste säga att snacka om att jag är en hundkvinna, haha! Mina föräldrar har hundkennel och i skrivande stund har vi 10 hundar här hemma. Hundar har vi alltid haft i hela mitt liv, så ja, jag är väldigt van vid dem! Men jag insåg just att när jag gick ut ifrån köket så satt vår lilla knähund Zessan som ja kallar dem (tibetanska spaniels, små hundar) och tittade upp på mig med sina stora ögon. Och utan att ja tänkte på det så log jag mot henne. Visst, det är inget fel på att le, men jag tycker att de är lite komiskt. Man ler och pratar med djuren, fast man egentligen inte får något svar om man bortser från deras kroppsspråk då. Ville bara dela med mig av den onödiga informationen, haha :D

Nej, jag tror faktiskt på att hundar kan vara ens bästa vän. De liksom känner av vilket humör man är på, och de är ibland positivt. De sviker en aldrig och de tröstar en alltid när man är ledsen. Och de är alltid superglada när man kommer hem! :D Haha, tänk om människor alltid kunde vara sånna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0