2 dödsfall på en dag.

Fyfan vilken hemsk dag det var igår. Dagen började bra, vi hader kul i skolan osv. Men på sista lektionen får jag ett sms från min syrra där hon frågade om jag visste vad som hade hänt på Stationen. Det visade sig att en man hade sprungit över tåg spåret, snubblat och blivit överkörd av ett x2000 tåg :/ Tydligen så var mannen i 3 delar, ganska så äckligt - men framför allt hemsk!
Och knappt en halvtimme efter detta, när vi sitter på bussen från skolan får min kompis ett sms om att en kille i ettan som för snart en vecka försökte ta livet av sig (som har legat på sjukhus, medvetslös i resperator för att han inte kunde andas själv) att han nu hade blivit hjärndöd, och att de skulle stänga av resperatorn igår och låta honom somna in... :(

Usch.. Igår insåg jag verkligen hur nära döden är ändå, att de kan gå på 3 sekunder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0