jävla tisdag

Jag har fått sömnproblem! Tror jag. Ja har nämligen kommit in i en ganska tråkig rutin nu här under de senaste nätterna. För de första så blir jag aldrig trött, eller jo, men inte tillräckligt trött för att kunna somna. De tar sjukt lång tid för mig att ens kunna slappna av. Men när jag väl somnar, så hinner ja aldrig komma in i djupsömnen, nej för då ska ja promt vakna efter några timmar & kan då åter igen inte somna om. & när jag väl gör det så drömmer jag, MASSOR! & då sover jag verkligen inte bra. Sen så stänger jag av mitt alarm i sömnen också. Skillat. GIVE ME SOME SLEEPING PILLS? :DD

Idag har ja varit i skolan, fotofotofoto hela dagen. Fick sluta tidigare för att börja på vår nya uppgift: modell foton! Har hittat mina blivande modeller & ska fota i både studio & natur hade jag tänkt. De enda problemet ja har nu är kläder, hur mina modeller ska se ut osv. Men det löser jag! Ska gå loss på min syster när hon kommer hem & göra nått riktigt crazy. Man behöver väl liksom inte alltid vara sten-seriös?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0