inte okej.

3 prov på G. Matte på fredag, engelska på måndag, svenska på onsdag. (& idag är det onsdag kväll, och jag har inte börjat plugga alls.) Är jag körd eller är jag körd? Nästan. Ska ta tag i matten imorgon, svenskan & engelskan till helgen. Sen löser det sig! Jag vet i alla fall att jag har absolut ingen som helst lust alls att plugga. Inte överhuvudtaget.

Annars har dagen varit lugn. Imorgon ska jag till körskolan på synundersökning, kolla så att ja kan se alla grodor, harar och diverse saker som kan tänka sig hoppa fram framför bilen när jag är ute och leker kungen på vägarna. Efter de ska jag laga världens godaste middag. Mitt egna påhitt, vet inte riktigt vad jag ska kalla den. Får se imorgon. & på fredag ska jag och min finfinfina pojkvän på bio, super mysigt! Dock är de världens high-tech, spelinfluerad, geekvarning film: Gamer. Den handlar om något spel som blir till verklighet, eller de kanske va så att alla var styrda av ett spel? Jag minns inte men de handla om en massa spel iaf. Men dessa biljetterna har vi fått gratis, & gratis är ALLTID gott, plus att bio är mysigt.
pojkvän + bio = me like.

Skolfotografering var det i skolan idag. Jag fick sitta ner, som jag önskade! Förhoppningsvis så blir bilderna finfina. Om inte ska jag bränna upp varenda skolkatalog i hela kungsbacka kommun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0