här ska de va en rubrik

Tjolavippen. Här händer de inte mycke kan ja säga. De är chill-fredag idag helt enkelt. Laddar inför morgondagens party - och då ska jag fan parta! Annars ska ja sätta mig och kolla på brokeback mountin, som min engelska lärare rekommenderade hela klassen att se. Och eftersom jag har en högst ointressant fredag så varför inte slå ihjäl ett par timmar framför den?

Jag har för övrigt panik. Ska göra en power point om en fotograf. Mitt STORA problem är att ja vet knappt några fotografer? Räddaren martina gav dock ett förslag om en, så ska nog ta honom. Dessutom är de skönt att vara först, då vet man att ingen annan tar samma fotograf :D

Ja ska börja uppdatera mer, i promise. PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0