framåt? nej bakåt.

Precis som rubriken lyder, jag är bakåt idag. Efter bion igår åkte jag & emil till hans kompis i Kullavik på korvkrök. Dvs, 7 killar & så lilla jag. Vi va inte där speciellt länge men de va helt okej, dock inte speciellt livat. Jag kom på idag att jag gjorde nog de pinsammaste någonsin, tror jag. Vi satt i en källare under ett garage, & såklart blir man ju ganska pisse-nödig efter ett par groggar. & jag kunde ju inte precis kissa på mig som en bebis, eller springa in i huset där Alex (killen vi var hos) föräldrar bodde, så jag tog mig promenad upp till en grannes trädgård & resten kan ni ju gissa själva. Självklart väldigt väl gömd under ett par gigantiska buskar. Liksom de hade vart katastrof om nån kom på mig! Gud. Varenda gång jag tänker på kullavik så dyker det upp i mitt huvud. haha.

& nu sitter ja här hemma, med det största glaset världshistorien någonsin har skådat då min kropp är som en öken idag. Jag vill även passa på att berätta att jag har nog också världshistoriens bästa pojkvän. Han är verkligen någon jag kan prata med allt om, någon som jag kan diskutera saker och ting med. Behöver inte säga så mycket mer än så. Nu ska jag glo på film, sen ska jag fan sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0