Efterlängtat inlägg?

Tjo bloggen!
Jag är så jäkla dålig på att uppdatera, antagligen bara för att jag inte längre är så intresserad av att skriva en blogg längre. Men jag ska snart ge det ett försök igen. Har tänkt att byta lite kläder på de här stället, just nu känns den bara väldigt B & vääldigt tråkig. Att jag är så dålig på att uppdatera underlättar nog inte, hehe.

Iaf, har varit en ganska chill helg. Stressade runt med Emil, Adde & Krabba i fredags då vi väntade på vuxensaft. När vi äntligen fick tag i de var de bara hem till emil, käka snabbt, göra sig i ordning & dra iväg mot centralen. Där mötte vi upp Mia, Tina & hennes kille, sedan drog vi vidare mot gamleport. Det var tänkt att vi skulle dra in på en krog där, Sense, men både jag & emil längtade mer efter sängen än krogen ärligt talat. Så vi drog hem ganska snart & mös istället! & igår hade jag några tjejkompisar här & chillade, kolla på film och åt lite gottis. Såna kvällar behövs också! Så idag är jag ärligt talat helt slut. Har ingen aning om hur jag ska klara veckan som kommer, men det löser sig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0