Inte alla som dricker saft till frukost!

Nej, exakt. Min lillasyster drack upp ALL mjölk imorse så varken jag eller emil fick något, & jag vill inte veta hur mamma reagerade när hon insåg att hon nu inte har någon mjölk till kaffet! Ja, så det blev helt enkelt saft till frukost.

Nu har jag haft fotoprov, & jag TROR det gick bra. Kände mig ganska säker, men ah, det är oftast då de brukar gå galet. Redigerar mina modell bilder nu, & om typ en timma ska vi i klassen sticka från skolan & glo på en fotoutställning, NICE.

Kommentarer
Postat av: soffipropp

ÄR DU HELT JÄVLA DUM I HUVUDET ELLER?

DET FANNS KNAPPT EN DECILITER MJÖLK KVAR SOM JAG DRACK UPP, SÄG FAN INTE ATT JAG DRUCKIT UPP ALL MJÖLK SOM FANNS, fyfan, tack för det, nu tror alla att jag e en tjock kossa.

tack som fan .

2009-10-16 @ 13:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0