Here we go - again!

Okej, nu orkar jag inte lägga ner mer tid på det här. Min blogg ser ut som hej-kom-&-hjälp-mig och jag svär, jag har försökt fixa den. Utan något vidare bra resultat dock, så den får duga tills vidare. Men ska fixa den lite senare när jag har fått hjälp med alla mallar, koder & allt vad det nu än är!
Well, annars händer här inte så mycket. I princip hela sommaren har gått nu, endast 3 veckor kvar på detta underbara lov. Sedan början skolan igen med sina ups and downs. Jag ser i alla fall fram emot att få träffa klassisarna igen, det var fruktansvärt längesedan sist jag såg dem allihopa i ett & samma rum.

Idag har det inte hänt speciellt mycket, Evelina var här & hjälpte mig tona mitt hår. Har haft blonda slingor i ett tag nu, men saknade mitt bruna hår så fruktansvärt mycet så nu är jag brunhårig - om inte svarthårig(!) - igen. But I like it! Imorgon blir det teater i Varberg med familjen, har inga förhoppningar eller förväntingar alls, för antingen blir det skit tråkig eller as kul, så jag väntar och ser... & på söndag åker jag förmodligen hem till baby!

xxx - Sanna!


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag ska hjälpa dig soon :))

2009-07-31 @ 23:36:44
URL: http://knuffasinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0