Perfekt sammanfattning av 2009, ett jäkla bdb test!

Liten summering på mitt 2009. Och jag vågar inte säga att 2010 ska bli de bästa året för då blir det aldrig så, så jag låter bli & låter året komma och överraska mig i stället ;)

2009 !

Hur har året nollnio varit för dig? - i stora drag toppen. 
Bättre än förra året?  - OHJA !!
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - att jag under hela detta året var tillsammans med emil, sen är det säkert mer men kommer inte på något just nu.
Har du flyttat under år nollnio? nix.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - massor
Isåfall vilken? -  om någon undrar så skickar jag spotify länk!
Har du druckit mkt alkohol - höhö, lagom :D
Har du kysst en främling? - nix.

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit nollnio? -  den bästa jag någonsin haft, för att vara helt ärlig!
Har du varit kär? - Yes.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja! :D
Har du haft ett hemligt förhållande? - nä.

SORG&HÄMND.

Har någon i din närhet tagit självmord? - nope
Har  någon i din släkt avlidit? - nix.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - hehehe , ja :D
varit i slagsmål? - nä.

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - ajemän.
I såfall vad? -  betett mig dåligt mot de som inte förtjänar det.
Har du skämt ut dig? -  jorå.
har du ljugit för en vän? - nej.
Har du varit ute en hel natt? - näää, men nästan, typ.
Har du blivit tagen av polisen?  -  inte tagen men jagad :D
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Yapp.
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - Senast var inatt.

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? LBS
har någon varit elak mot dig i skolan? ah, dumma lärare som sätter dåliga betyg, jag som är så begåvad :O
Hatar du ngn på din skola? - nä.

Har du gjort ngt framsteg? - fått mitt första MVG ! :D
Haft alla rätt på ett prov? - dessvärre inte ..

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - Jao.
Har du förlorat en vän? - Ja.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej.
Har du ljugit för en bästavän? - Nix.
Har du haft en relation med en vän? -  nä.
Har du många killkompisar? -  Jag har så de räcker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0