nu är det jul igen, happy new year.

Hejhej på er här i mellandagarna. Kan meddela er att en comeback för denna bloggen kanske är på gång! Ska bara hitta någon som hjälper mig för jag förstår mig varken på koder eller siffror eller bokstäver så det arbetet tänker jag ge till någon annan. Villig någon? eller heter den någon villig? Jaja, ni fattar!

I alla fall. Min jul var okej, fick pengar & lite krimskrams. Pengarna som jag tänkte köpa en ny garderob för ska nu gå till en kamera, både plus & minus. Jag behöver verkligen nya kläder !! Men sen vill jag verkligenverkligenverkligen ha en kamera... Får en sån jäkla ekonomi-ångest över detta, och man ska väl inte ha ångest på jullovet heller? :O Sen blir det eventuell en utlandsresa i Mars och så vill jag ju ha både pengar och en kamera med mig, gud alltså. I-landsproblem!

Men lite positivt är väl att jag imorgon ska gå upp gaaaalet tidigt för att ringa till mitt (förhoppningsvis) framtida jobb! Ska fixa lite tider så att ja kan få prova på det redan nu i Januari. Så då hinner det rulla in åtminstånde en lön innan jag eventuellt åker iväg på den där resan. Vågar för övrigt inte nämna så mycket om den, för de blir ju tråkigt om de inte blir av ^^

Har i alla fall inte gjort någonting på mitt lov, Emil var här igår till idag. Vi har för övrigt knullat sönder min säng! Nä, skoja. Han kastade sig däremot ner i min säng och då gick två brädor sönder.
Jag ska i alla fall som det ser ut som just nu inte göra något på resten av dagarna innan nyår, både skönt och inte. Ska se ifall ja kan hitta på något skojsigt på onsdag kanske! :)

Och så återstår det bara nyår då. Den ska firas med Emil, sen vet jag ärligt talat ingenting mera! Tror det är dags för mig att uppdatera mig lite på den punkten faktiskt. Och så får vi be med alla händer och fötter vi har för att jag får åka till honom på nyår, Amen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0