men TJA ! :D

Nu är det så att mina små vänner har under veckan påpekat att ja inte har uppdaterat. Nej, det har jag inte! Jag har inte haft tid att berätta mitt liv i detalj för allihopa. Har kommit på en sak att de är mycket roligare att vara ute & göra saker, gå på nya äventyr osv istället för att sitta och skriva om vad man har ätit idag, vad man har köpt, hur man mår osvosvosv (syftar på de stora bloggarna nu, inte på nån annan, okej?) så, här kommer de bara uppdateras när man ha död tid över, som när man passar huset + hundarna på en söndag och inte kommer någonstans wiiiiiie :D

Min dag dårå:
vaknade för 45 min sen, åt en liten bulle (omg glömde ta kort!) tittat på tv i 5 min, suttit här i ... en kvart typ, lyssnar på musik osvosvosvosv KISSES AND HUGS <3

Kommentarer
Postat av: siri

åh sanna, snälla berätta mer om när du vaknar och äter varje dag!! <3 ;D

2009-12-07 @ 20:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0