Second grade - första skoldagen!

Jag lyckades inte direkt somna så tidigt som jag hade velat igår, men jag kom upp i tid i alla fall! Sen bar det iväg till skolan, och de var askul att få träffa alla igen. Har saknat dem alla! Kändes som de var igår man såg dem, fast alla är mycket gladare, haha.
Vi samlades alla tvåor och treor i "storan" och där presenterades de nya lärarna osv. Ser faktiskt lite fram emot det, då jag bara har 3 ämnen som är lite svårare, resten är ju buslätt! :D

Sprang omkring med klassisarna i kba hela dagen för en foto uppgift vi fick. Riktigt sjuka, eller snarare konstiga bilder skulle vi ta, men det var rätt kul ändå. Jag lovar, ingen annan skola är som LBS! Sedan gick jag omkring på stan med Bob tills bussen kom, och nu sitter jag här och tar de lugnt. Imorgon börjar mitt schema och min dag börjar med att ja kommer försent! -.-

Det är så att mina lärare inte vill ändra schemat TROTS att de är flera elev som inte kan vara i skolan prick kl 8, däribland jag, pgr av att våra bussar går så sällan. Så varje dag förutom måndagar kommer jag att komma 20 minuter försent till skolan. Inte kul någonstans..

Vi hörs av lite senare ikväll, nu ska jag chilla !


bjuder på en bild jag tog när jag var på styrsö i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0