Lyckan är gjord..

... jag ska ÄNTLIGEN träna imorgon ! :D
Efter i princip 2 (nästan 3?) månaders uppehåll så ska jag äntligen masa mig iväg till f&s & träna skiten ur mig minst sagt! Känner mig så oerhört peppad så det finns inte. Har som sagt ett litet mål, eller två små till & med:

1, Träna minst 2-3 gånger i veckan, har jag möjlighet så ska de bli fler gånger. Eftersom skolan snart börjar så kommer skolan faktiskt lite före.. Hade så hiskeligt dåliga betyg i 1:an, men i 2:an så ska de blir ändring på det!

2, Det blir en navelpiercing för min del till vintern (happy face !! : D) & jag tänker inte sätta en nål genom min navel om min mage inte är snygg nog tt bära den, så är det bara! Sedan blir det tatuering så fort jag har kommit på motiv & ställe, & då skadar det ju inte heller med en lite snyggare, fast kropp.

Haha! Jag låter fruktansvärt fjortis & utseende fixerad när jag skriver detta, men nej! Det är bara mål för mig själv, inget annat. Träning är ju trots allt nyttigt för kroppen.
Nej nu ska jag läsa alla mina miljoner bloggar, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0