patetiskt? kanske.

hahahaha

Nu sitter jag här igen, och ska försöka att inte beklaga mig över hur gärna jag vill blogga. För nu jävlar i havet ska jag börja igen! Mycket har hänt sen i påsk då jag skrev senast, mycket har ändrats, jag har ändrats.

Jag har för första gången i mitt 18-åriga liv fått mitt första jobb - två till och med! Ett feriejobb kombinerat med sommarskola och ett vikariat på ett äldreboende. Är fruktansvärt stolt över mig själv och kommer vara dunderlycklig när första lönen kommer nästa vecka!

Människorna runt omkring mig är i stora drag densamma, umgås mer eller mindre med vissa, pojkvännen är kvar och halva sommarlovet har gått. Snart står jag där med mitt sista skolår framför mina fötter.

I alla fall, nu kör jag igen - I'm baaack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0