lördag, hehe.

Tjillevippen!

Tänkte ge er en liten bildbomb från mina två senaste dagar ute!
Kvällen ute igår var helt okej. Jag och min vän jessica satte oss på ett ställe i vår lilla stad som heter Jamas för att vänta på ett gäng kompisar. Tanken var att gå till en nattklubb men vi stannade kvar på Jamas hela tiden. Och jag kan säga så mycket som såhär, jag tänker aldrig mer gå ut i den lilla staden. Visst hade vi roligt med varandra, men de hade verkligen inte mycket att bjuda på.. Härdanefter blir det gbg för hela slanten :D

Torsdags:


Pottan, Adam, Sandra och Martina.
Denna dag blev det bad i vattenspridare, "jag har aldrig", Disneyfilmer och en jäkla massa tjöt och musik. En skön kväll!

Igår (fredag):


Bjuder på en mer "normal" ego bild, jessica, jag och min röda tunga.
Härlig kväll, men de kommer att bli fler och roligare utgångar i gbg!

p.s, Bacardi Breezer watermellon blir man extremt röd om tungan av, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0