Dags att köpa dator?

Som jag skrev tidigare så lånar jag min syster laptop i ett par dagar, och gud så skönt de är att på natten (ja, jag har vänt mitt dugn, but hey, de är fortfarande sommarlov!) att kunna ligga i sängen och kolla på mina favorit serier. Funderade lite idag om ja ska skaffa en liten mini laptop - endast för att hänga vid internet med och kolla serier/filmer på. Allra helst vill jag skaffa mig en stationär så att ja kan arbeta och förvara mina bilder, men de kostar ju lite pengar som jag ännu inte har tjänat ihop. Så vi får väl se. I vanliga fall delar jag två stationära datorer med mina föräldrar.

Just nu kollar jag på Projekt Runway, har endast två avsnitt kvar, så efter de ska jag kolla de avsnitt jag missat på Ugly Betty. Vilka är era favoritserier? :D


 
bjuder på en egopic sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0