101

Såg att mitt förra inlägg var mitt 100:e inlägg, haha! Så detta blir nr 101.

Har hållt på hela dagen i skolan idag med illustration, tror jag det heter i alla fall. Man har sin egen bild och lägger in illustrationer i alla fall, jätteroligt är det! Håller på med det nu också. Annars har det inte hänt mycket, jag har tränat och varit i skolan, det är allt jag har hunnit med. Ska strax gå & lägga mig också, behöver vända tillbaka mitt dygn !!

Så det blev en ganska tråkig blogg-dag för min del, men i morgon ska jag lägga upp alla mina bilder jag gjort idag! :D

Kommentarer
Postat av: Neha

Åh roligt med illustrationer:D

2010-01-14 @ 05:49:26
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0