plugg inför prov: FOTO

Pluggar inför det kommande foto provet. Man måste bli minst godkänd annars får man inte börja på nästa kurs. Så ja, jag tar detta provet ganska seriöst. Har suttit & pluggat här ett tag & har tänkt plugga lite till. Sen så fortsätter jag imorgon. Annars så chillar jag på dillen, kollar facebook och bloggar, glor ut på regnet etc. Har faktiskt varit ute & fotat idag! Gjorde om min syrra så hon fick en ny skön stil sen så passade vi på när solen var främme. Är ganska nöjd, faktiskt. Räknar mig faktiskt som nybörjare fortfarande!
Kanske slänger upp ett par bilder på facebook sen, en liten tjuvtitt!

Kommentarer
Postat av: Skor online- Skor på nätet!

Då håller vi tummarna att provet går bra!

2009-10-05 @ 23:04:03
URL: http://www.skotornet.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0