:(:(:(

nu är jag arg, & jag är ledsen. livet går verkligen inte som man vill & inget blir som man har planerat. TYPISKT säger jag bara. om ni vill veta så ser jag uppriktigt sagt ut som en sur/ledsen smile ni vet. denna -> :(
jag ser verkligen ut så just nu. och ja hoppas inte någon i familjen börjar prata med mig snart för då kommer jag bara att fräsa åt dem, och de är inte så bra. & jag vill inte gå in på vad, för egentligen är de ganska barnsligt, men de flesta vet väl hur kärlek är? (nej inget dumpande med emil, de är nått annat, men inget att oroa sig för) det blir aldrig som planerat. och de gör mig bara så jäkla ledsen.

men man måste ju ha sina dalar för att kunna ha sina toppar. fan vilken korkad jävel som kom på det. han/hon/det måste ha varit jävligt korkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0