What a night

Godmorgon, jag är uppe med tuppen nu redan kl 9, hehe.
Gårkvällen var ganska rolig. Ja fick köra min brummbrumm moppe dit för pgr av att ingen kunde köra mig/inga bussar gick. Mötte upp Jennifer, sen Bob, vandrade upp till Tina. Så vi kom dit, chilla, men sen när mörkret trängde på så blev de just allt annat än chill. Det blev en massa bad i poolen, några rätt redigt fulla brudar (SIRI!). Det blev lite bråk och försoningar och en och annan fyllesamtal. Här kommer ett par bilder som jag tror kommer uppskattas, haha! :D



Party-fixarn' Tina & Adam


Emelie, Adam & Siri!


Martina, Adam & Emelie (igen, hihi)


Emelie, ny badade Jennifer & Bob, samt Martina


Siri & Danne, Siri flörtade hårt med både han & hennes kära Love Antell


Bob, Random Dude & Emelie badar!


Random dude fryser, Martina glor.


Siri, go & gla!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Asså.. Jag verkar ju gilla det här med att vara med på kort när jag druckit lite? :'D

Siri gillar mer att springa runt och flörta med alla pojkar! :D

HAHA! Det var iaf väldigt roligt men jag kommer inte ihåg att du tog bilder i poolen? :o huhu

<3

2009-08-24 @ 22:33:21
URL: http://radi0murder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0