update

Jag känner mig för första gången på hela sommaren trött tidigt på kvällen. Men det är bara bra, för imorgon ska jag upp tidigt för att åka in och träna med mia. Sen tänkte vi ta en sväng förbi skolan och se hur det ser ut. Ska nog ta vara på min sista sommarlovsdag genom att köpa en ben & jerry. Har inte ätit de på hela sommarlovet (SKANDAL) så varför inte göra det den sista dagen på lovet?

Man märker att jag är lite utav en nybörjare här, har absolut inte fattat hur man svarar på kommentarer! Går man in på personens egen blogg och svarar? eller svarar man genom att kommentera samma inlägg? God, känner mig som en gammal tant som fattar nada.

hmf.. har försökt lägga upp en bild här nu ett tag men det vill inte funka :/ Synd, om inget annat kanske jag lägger upp bilder lite senare i så fall. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oja!= )

2009-08-18 @ 07:08:33
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0