update

Nu är jag hemma igen! Blev en klippning idag & jag tror jag är nöjd.. har inte riktigt bestämt mig ännu vad jag tycker! Har nämligen lite planer på att byta stil, så frisyren va ju prio ett, nu är de kläder som gäller! Har inte hunnit ta någon bild på frillan, men jag kan göra så den ser ut som innan ja klippte mig, & sen den stilen jag är ute efter. Men den stilen kommer inte fram förrens ja har fått på mig kläderna, hehe.

I alla fall, har precis ätit middag, grillat, supergott! & nu ska jag snart gå ner & packa, för ikväll åker jag ju som sagt till emil. Ska försöka ta kort på frisyren också så ni får se den. Uppdaterar väl i morgon bitti när törnrosa sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0