TRÖTT !

Igår så sov min söta pojkvän över hos mig, fruktansvärt mysigt! Mindre mysigt var att vi fick gå upp klockan FEM på MORGONEN för att ta bussen kl 6, framme halv 7, för att våra lektioner börjar kl 8. Det är helt sjukt, och jag blir så jävla förbannad på skolan. Sitter här nu och är helt utmattad pgr av detta. hade inte ens en lång lektionsdag heller! Ja tänker tvinga skolan att betala taxi för mig så jag får omma i tid !

Bortsett från detta leker livet, var med mia och hennes systerson anton idag, jättemysigt. Och jag är världens happyface för ska låna hem en av skolans systemkameror över helgen. Gissa om ja kommer ta mycke kort? OHJAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Mia

Anton? Har jag en till systerson? :O

Trodde jag bara hade en som hette AXEL.. ;)

2009-08-27 @ 22:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0