Sunday, bloody sunday

Godmorgon.
Ny vaken sitter jag här framför datorn, känner mig dock väldigt utvilad idag. Skönt. Vaknade upp & fick läsa världens sötaste sms! Det är helt otroligt, att jag fortfarande får fjärilar i magen! 9 månader nu på onsdag, dvs, då blir emil mitt längsta förhållande. wiie :D
I alla fall, ikväll kommer emil hit. Innan dess har jag ingen aning om vad jag ska göra, chilla järnet antar jag? Ladda upp inför natten, hehe.

Här kommer en bild från när jag övningskörde på en gräsplätt i Tjolaholm. Det gick sjukt bra får jag säga! Körde pappas gamla SAAB som har sett sina bättre dagar.. Men som pappa själv sa, de är mycket bättre att köra en växelbil som inte är lätt att köra, för skulle man övningsköra en bil som går att växla, köra m.m perfekt och kanske får en helkass bil på uppkörningen så är de bäst att öva på en bil som är lite krånglig. Men trots att pappas bil är svår att köra så gick det super bra. Jag klarade allt på första försöket! Gissa om jag fick en riktig ego kick när jag satt där & körde!


att köra bil var seriöst de härligaste någonsin. Ska se till att få öva igen!

Nej, nu är det faktiskt dags för frukost. Mamma har köpt supergott bröd så ska göra mig en riktigt god macka nu. Uppdaterar snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0