Rix Fm festival - 09 , göteborg

Gissa om jag är trött nu eller? Har stått upp i 3 timmar med en stor tung väska samtidigt som jag har försökt att stå på tå för att se över alla andra. Tja, vad ska man säga, är det konsert så är det! Var som sagt på Rix Fm festivalen med ett gäng kompisar och kollade på bland annat E.M.D, Alcazar, Melody club m.m. ganska roligt faktiskt! Fick rätt bra platser också, kom längre och längre fram och tillsist stod jag nästan längst fram.

Men gud vad alla blev sura när man knödde sig fram! Okej, jag förstår att de kanske inte är så trevligt att ta en annans plats genom att inprincip putta iväg andra men hallå, de behöver väl inte komma till med klor och tänder för det? I alla fall, här kommer lite bilder som jag tog under kvällen :)
(& ja ska köpa mig en bättre kamera, då mina bilder inte blev bra alls. Min kamera är med andra ord ingen kamera man ska ha med på konserter!)


Janet Leon, detta var den bästa bilden då de andra var suddiga, hehe


Kim.


Titti, Roger & Gert


Sångaren i melody club, som förövrigt dansade omkring som jag vet inte vad. Bra var de i alla fall!


Andreas Johnson


Alcazar - bästa på hela kvällen enligt mig!


EMD

Nej, nu ska jag gå och lägga mig mina kära vänner, är otroligt trött och de kommer ju faktiskt en dag imorgon också! Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kör jag igång en tävling i samarbete med Stellakei.

Där du kan vinna en par snygga solglasögon =)

Till ett värde av 699:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-solglasogon.html



Var gärna med

Kram//M

2009-08-17 @ 00:55:21
Postat av: Patricia Klinteberg ❤

godmorgon! :)



hoppas du får en fin start på den nya veckan! kram! ♥

2009-08-17 @ 11:33:51
URL: http://parisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0