Lugn kväll.

Det blir en lugn kväll för mig idag. Har inte riktigt orken att hitta på något faktiskt. Många skulle nog tycka att jag var dum i huvudet som inte är ute på en lördag kväll. Men jag har inte riktigt det behovet att jag måste vara ute varenda helg, nej jag är nöjd sålänge jag får vara med några kompisar bara. Men visst, vissa gånger blir jag sjukt desperat efter fest.

I alla fall, denna lördag kväll så kollar jag just nu på Michael Jacksons film "moonwalker". Det är en extremt kass film enligt mig, men den första halvtimman är grym. Där är de massa klipp på hans olika framträdanden genom åren, från att han slog igenom tills..  90 talet typ? Jag sitter dock mest & bara lyssnar på musiken samtidigt som jag skriver.
Försöker samla lite inspiraton, då jag känner att kreativiteten kliar i mina fingrar men fantasin i mitt huvud står helt stilla! Har alltid älskat att måla, men kan bara måla på lov typ. Visst händer de att jag målar när jag går i skolan & så, men de bästa av mina ritningar blir bäst under loven. Då har jag inte den där stressen i bakhuvudet om alla läxor, betyg etc. Haha, är en liten konstnärs-själ ^^

Nej, nu ska jag kolla  vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0