J*vla idiot gubbe !

Hörde nyss en stor small, trodde först att något hade hänt på vägen. Men min syster & jag gick ut på våran altan och såg att det gick någon på åker som ligger framför vårat hus. (Bor i skogen så är omringad av åkrar och skog). Våra grannar har ett älgtorn på åkern, så den här mannen som vi antar är en granne gick ut till åkern och hämtade något som vi tror är ett råddjur eller en hare, vi såg inte riktigt. Han släpade på det men samtidigt såg de ganska lätt ut, så vi är inte säkra men något var det.

Men det värsta är att idioten släpar djuret till bäcken här och slänger ner det där! Bara sådär! Jag blir riktigt jävla förbannad på sånt. Vet inte ens om han får skjuta just nu, är det ens jaksäsong liksom? Dessutom är åkern så nära vårt hus att han kan av misstag skjuta in på vår tomt. Det kan gå sjukt illa det där.

Jag är så jävla arg just nu så de finns inte!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, det skulle jag också vilja nu när du säger det :D

2009-08-19 @ 12:44:19
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0