Hemma

Okej, nu är jag hemma igen - utan emil. Vi bestämde att han kommer hit på onsdags istället. Kom i alla fall hem till nybakade kanel bullar, mums!  Då gick humöret upp igen :)

Tja, min kväll blir nog inte roligare än såhär. Blir antagligen att dega framför TV:n med massa kanelbullar & isisar (isglassar, minns inte namnet men de är galet goda!) Men såna här kvällar behövs också, då man bara chillar & tar det lugnt.
Imorgon vill jag åka in till kba & träna med mia, men mamma vill att ja ska vara hemma & städa. Ska försöka få gjort både och, så både jag & min lilla mamma blir nöjda.

Nej ska kila nu. Återkommer nog ikväll om jag har något vettigt att säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0