bad update

Dåligt med uppdatering var det här. Skolan och pojkvännen tog upp min tid under dessa dagarna.
Idag har jag haft min första "riktiga" foto lektion, så fruktansvärt roligt! Äntligen ska jag få lära mig hur kameran fungerar och etc. Har 12 timmar lektion sammanlagt under en vecka, vilket är jävligt nice. Foto är ett väldigt chill ämne PLUS att de är något jag verkligen gillar. GREIT ! :D Idag var vi ute och fotade hela dagen, lärde oss vad slutare och bländare var för något och hur det fungerade. En dag i kba med andra ord.

Ska se ifall ja kan uppdatera på foto lektionen imorgon. Datorerna i skolan dampar en hel del så får se om jag orkar krångla, hehe. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0