2 days left

Usch, nu är de bara två dagar kvar av mitt härliga sommarlov. Jag börjar faktiskt bli lite pirrig i kroppen, inte pgr av nervositet utan snarare av förväntan typ. Ser fram emot att få träffa alla igen och så vill jag ju se de nya lokalerna och de nya lärarna. Och testa på vårt nya schema också som faktiskt blev helt okej i år! Men samtidigt så längtar jag redan till nästa lov, för de kommer att bli en tuff termin känns det som. Vet inte riktigt hur jag ska få tid med allt. Liksom, jag vill hinna träna och jag vill hinna umgås med Emil och med mina kompisar. Och på det behöver jag också vila imellanåt. Nej, ett stort minus för skol ångesten alltså!

Men denna terminen så ska jag försöka att göra det här:

- Plugga. Så fort jag får en uppgift ska jag göra den och inte låta uppgiften släpa efter mig till våren som de gjorde sist. Utan plugga & satsa lite på skolan. Höga betyg vore ett plus!

- Träna. Försök träna så gott de går så mycket som möjligt. Det är bättre än ingenting! Men skolan är prio ett.

- Inte vara någon bitterfitta och sitta och deppa och sura på rasterna. Ta vara på mina vänner samt pojkvän istället för att klaga och sura på dem. Jag ska vara glad, och ta vara på den sista skoltiden som är kvar. Nästa år är ju trots allt sista året.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grym inställning du har !

Dela med dig tack >;

- lokalerna ser inte så mkt annorlunda ut , men dom har byggt en övervåning som e as najs !

Skitfin verkligen , cafeteria och grejer <;

2009-08-17 @ 15:37:42
URL: http://jennifairn.blogg.se/
Postat av: Martina

jag e inte super förtjust i vårat schema faktiskt :(

2009-08-18 @ 01:06:33
URL: http://knuffasinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0