Godmorgon!

Söndag idag, vilket betyder att jag ska städa klart mitt rum. Började igår men gjorde aldrig klart det. Sen hade ja tänkt att gå ut & springa, röra lite på kroppen! Jag kan inte träna om jag känner mig stressad, om jag har massa läxor eller prov att plugga på, då går jag bara till gymmet & gör ingenting, känner mig bara pressad på att åka hem. Hur ovärt är det inte då liksom? Slös på mina ganska få klipp på mitt gymkort. I alla fall, men idag känner jag att de är en perfekt dag! Jag är utvilad, har inget att plugga på då APU:n börjar imorgon, de endas som saknas är oljan, dvs frukost, hehe. Orkar verkligen inte åka in till kungsbacka heller så jag får helt enkelt ta vad naturen har att erbjuda, med andra ord grusvägar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0