changed planes,

Planerna ändrades ganska drastiskt. Mitt i allt städande bestämdes de istället att emil ska hit, sååå ja gav upp städandet för dagen & tar det imorgon efter APU:n istället. & någon joggingtur blir det inte idag heller. Haha typiskt! Men det kommer fler dagar.

Är sjukt sugen på nudlar! Verkligen jättejätte sugen! Men vi har bara ett paket kvar med kyckling nudlar, men vi har ingen kyckling hemma ;( så vill inte slösa på de sista paketet nudlar. Lol, vilket jävla dilemma va? PLUS att jag just insåg att va dålig min blogg är, ofta nån ens bryr sig om att jag är sugen på nudlar & kyckling? Klart ni inte är!

Nä, nu återgår jag till spotify & drunkar i musik till bby kommer & förgyller min dag. Om någon ens bryr sig som att läsa detta ;D

Kommentarer
Postat av: Siri

haha, jag läser ;D och jag gillar din blogg! tycker det är oerhört inressant att du är sugen på nudlar och kyckling :)själv är jag sugen på en joggingtur, men det är mörkt o då är det läskigt att springa själv :( ser du, jag har också svåra dilemman! haha

2009-10-11 @ 20:22:42
Postat av: bob

jag läser din blogg : >>

2009-10-15 @ 22:04:37
Postat av: bob

jag läser din blogg : >>

2009-10-15 @ 22:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0