Torsdag (tekniskt sett)

Okej, nu är klockan efter 12 så jag räknar denna dagen som torsdag numera. Sitter här och leker för fullt i photoshop, var ett tag sedan jag redigerade bilder så nu är de på tiden att börja igen. Har ju nästan glömt av alla knepen! Men har tänkt sitta här en liten stund och fixa.

Senare idag så ska jag gå och lägga mig någongång hade jag tänkt, ladda lite batterier inför helgen. Senare så ska jag in till stan med Natalie, sedan på kvällen så ska vi gå och kolla på Eves teater. På fredag åker jag till emil igen och stanna där förhoppningsvis hela helgen, på lördag är det fest och på söndag ska jag hem och chilla! Skolan börjar ju om en vecka så det är dags att vrida tillbaka på dygnet. Usch, längtar redan till nästa sommarlov!


Bjuder på en liten bild. Inga större svårigheter, men har tänk göra om den lite till.

Kommentarer
Postat av: - H*

- love your hair!

2009-08-13 @ 01:26:58
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Jennie

fin bilden var :)

2009-08-15 @ 23:07:35
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0