Tisdag

Hej hopp!
Idag blev den en riktig sovmorgon, hoppade sedan in i duschen & tog sedan bussen till kba. Mötte upp Mia & sen drog vi till gymmet! Riktigt skönt var de, men de märks att de var ett tag sedan man tränade. Ska träna igen på torsdag, vilket jag ser fram emot. :)

Nu ska jag egentligen städa mitt rum, men jag hittar alltid något roligare att pilla med än att städa! Till exempel så tog jag hål i örat själv för en liten stund sedan, gick ganska bra. Dock så gick de inte lika bra med det andra örat, nålen vill inte gå igenom. :( Så ska försöka om en liten stund igen, just nu är det örat väldigt rött så ska vänta till de har lugnat ner sig lite. Ska be min lilla mor trycka igenom de, det är inte så snyggt med bara ett piercat öra ^^

Nej, nu måste jag faktiskt städa.. Dammråttorna börjar vidga sina vyer & vägrar stanna under sängen. Vidrigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0