Thursday, I'm in love

Godmorgon!
Vaknade ganska nyss efter en inte alltför lång natts sömn. Emil & jag var uppe sent & prata & flamsa som vi alltid gör. Så han ligger & sover så sött i min säng just nu. Ska snart gå ner & väcka honom tänkte jag, det är jätte tråkigt att vara vaken själv!

Jag har inget nytt att berätta heller. Jag har börjat leka lite i photoshop igen på jakt efter en header. För just nu ser bloggen HEMSK ut. Så när jag är klar med den så behöver jag bara lite hjälp, sen är de klart! Ikväll ska jag iväg & träna med Evelina tror jag, har inte fått något klart besked ännu. Som sagt, är nyvaken så har inte koll på någonting just nu.

Nu ska jag ner & väcka törnrosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0