Sista fredagen..

.. På mitt sommarlov, sjukt tråkigt verkligen! Vill ha mer sommarlov. Dock har de byggt om min lilla skola (förra terminen var vi sammanlagt 200 elever, i år är vi några fler) så vi har fått nya fräscha lokaler i hela skolan + en massa nya lärare. Jag ser lite fram emot det faktiskt, känner att jag behöver komma in i rutiner igen. Men jag lovar, om ett par veckor kommer jag böna och be efter sommarlov igen, haha!

Igår var jag som sagt i stan med Natalie & Sosso. Hittade en schal & ett par sjukt snygga jeans. Vi föll för dem alla tre, otroligt snygga var de! Ska lägga upp bild på dem lite senare om jag hinner. Ska åka till min Emil så vi får se om jag får någon tillgång till en dator innan det. För nu ska jag ut och göra lite barnarbete (skämt o sido). Ska ut och hjälpa till med veden. Jag bor inte direkt centralt om vi ska säga så, bor i ett hus i en skog kan man säga. Dock bor jag inte alltför långt ifrån stan i alla fall, så det är skönt!

Nej, nu måste jag kila! 

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej!



Önskar dig en fin fredag!

2009-08-14 @ 13:56:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0