Sista dagen!

Nu har sista dagen på mitt sjukt sköna sommarlov snart tagit slut. Gick upp redan kvart i 8 imorse för att åka in till kba för att träffa mia. Jag kunde inte vänta tills imorgon, så vi gick till skolan de första vi gjorde. Och gud vad det är fint och GUD vad många ettor! För många nästan, haha! Men de såg så små och söta ut så det går nog bra. Kände igen vissa ifrån min gamla skola så lite bekanta ansikten är det ju allt. Träffade även på ett par klassisar, vilket var sjukt roligt då jag knappt har träffat vissa av dem på hela lovet. gosh, ja älskar verkligen min klass! :D
Efter de gick vi oc tränade, sedan gick vi till skolan - igen. Jag kunde bara inte låta bli!

Sedan gick Mia och klippte sig, sedan en snabbis på k-mässan för att inhandla något nytt klädesplagg. Blev ett vanligt bas linne då mitt vita gick sönder för ett tagsedan. Så det behövdes! Sedan bar de av hemmåt igen för att njuta av de sista timmarna. Man kände verkligen det i luften i morse att de var höst, och är de höst ja då är det skola. Så imorgon får jag träffa dem allihopa och det ser jag faktiskt fram emot + att de blir en överraskning för oss tvåor. Ska bli roligt!


bjuder på en ego pic.

Kommentarer
Postat av: Leia

Söt du är där =)

2009-08-18 @ 18:25:10
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: jennifer

Jag blev typ as glad över att se dig :3

det känns som typ ett år har gått eller ngt x)

- söt är'u också ! :D

2009-08-18 @ 19:15:38
URL: http://jennifairn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0