Lördag

Godmorgon bloggen!
Sitter här nyvaken och har gosat in mig i ett av emils täcken, supermysigt. Är ganska slö idag, har inte sovit så mycket, hehe. Ja, här händer det inte speciellt mycket. Emil sover och de enda jag orkar sysselsätta mig med är datorn. Hade tänkt kolla runt lite på allt det vanliga!

Dagens planer är osäkra, antagligen så ska jag inte åka härifrån förrens imorgon, så de blir nog dåligt med uppdatering för min del. Men ja ska försöka skriva så fort jag får chansen :)

Usch, nu är det verkligen inte lång tid kvar tills skolan börjar.. Ja, igår skrev jag ju att jag såg fram emot det, men det var igår! Idag känner jag verkligen inte för att börja gå upp halv 7 på morgonen igen.
Vad tycker ni om att skolan börjar igen? Spännande, roligt, eller känner du som jag - mer lov?

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra lördag? (:

2009-08-15 @ 23:51:58
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0