Lördag

Godmorgon!
Klockan är 9 på morgonen, och det är lördag.. Har varit uppe sen klockan 7, då mamma skulle skjutsa min lillasyster på läger. Så jag fick gå upp för att hålla ordning här i huset, eller ah, se till så att alla hundar är tysta så pappa (som har jobbat natt) kan få sova. Har legat & degat framför TV:n fram tills nu, då de inte går något roligt program alls just nu. Men what the heck. Det är ju en tidig lördagmorgon som sagt.

Igår kväll var jag hos min gamla klasskompis sofie, och några till från vår gamla klass. Tog inga bilder igår som jag sa, så får ta en annan bild istället.
Och dagens planer är ännu osäkra. Är så galet trött efter mina endast 4 timmars sömn. Men eventuellt ska jag åka & bada i Stensjön med ett par kompisar. Är ännu osäker på hur de blir men om de är varmt ute så tippar de nog åt att dra & bada. Så det återstår att se.


 

f.v Linda, Evelina, Josefine, Daniella, Natalie, Sofie, Caroline & Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0