hehe.

Ja, har man tråkigt så har man, och det betyder att de blir extra många uppdateringar!
Pratade precis med min mamma i tele, så dagen tog sig en liten twist. Åker förmodligen med dem ut med båten idag också (man får ju passa på när vädret är fint!), sedan ska vi nog ut & övningsköra för första gången. Jag har inte tagit tummen ur röven ännu så detta blir första gången för mig. Spännande. Sedan åker jag nog till Natalie ikväll istället!

Satt just och tänkte på alla de planer jag har. Elle planer, tja, saker att göra kan man snarare säga. Dock finns det ett stort men.. pengar. Jag är i ett stort behov av pengar! Har tittat lite på olika arbetsannonser, för någonstans så måste man ju börja. För jag har mycke som kräver pengar.
Te.x takida biljetten som pappa var så snäll & betalade, de pengarna dras ju från mitt studiebidrag i guess. Sen ska jag klippa mig, köpa nya kläder, vill helst göra detta innan skolan, men tiden är så knapp så det hinner jag nog inte med, hehe. Sedan blir de massa piercingar! Ska ha på flera olika ställen i öronen, sedan naveln & eventuellt ett annat ställe jag har tänkt på, men är osäker.
Haha, stackars er som läser, ni får bara höra om min planer hela tiden. Ska kila iväg här nu, kommer tillbaka när har jag något intressant att skriva ;)



en liten bild på moí, hehe. Den första hittills!

Kommentarer
Postat av: mtvthehills

fin bild :)

2009-08-17 @ 16:27:32
URL: http://mtvthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0